Известие

Collapse
No announcement yet.

Музика 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
    Хора , кажете на кои пинчета на буксата отзад на ICS са вързани чинчовете ??
    Ако питаш за чинчовете, който служат за да свържат изхода на cd-то с входа на ICS-а, това е букса "C" на ICS - а, пинове 19 и 20. Ширмовката е на пин 18 от същата букса.
    Ето и скица на буксата:



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако питаш за чинчовете, който служат за да свържат изхода на cd-то с входа на ICS-а, това е букса "C" на ICS - а, пинове 19 и 20. Ширмовката е на пин 18 от същата букса.
      Ето и скица на буксата:

      Скапани чинчове в багажника имам но май са вход от ченджъра . Искам да сменя пиновете да стане изход и да си вържа усилвателя към ICS

      Comment


      • И аз това мислих и накрая си изкарах нов кабел. Не е много по-сложно а си струва да ти останат и двете опции. Най-малкото на мястото на чейнджъра можеш да сложиш специален MP3 плеър с емулатор, който да командваш от таблото, като чейнджър.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
          И аз това мислих и накрая си изкарах нов кабел. Не е много по-сложно а си струва да ти останат и двете опции. Най-малкото на мястото на чейнджъра можеш да сложиш специален MP3 плеър с емулатор, който да командваш от таблото, като чейнджър.
          как ги изкара кабелите? От къде взе сигнала? От тази букса ли?

          Comment


          • Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
            как ги изкара кабелите? От къде взе сигнала? От тази букса ли?
            Изходите за външен усилвател се правят от същата букса "C" по следния начин:

            пин 4 и пин 5 - сигнал (ляв и десен канал)
            пин 3 - ширмовка
            пин 6 - управление на захранването на усилвателя (remote)


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Изходите за външен усилвател се правят от същата букса "C" по следния начин:

              пин 4 и пин 5 - сигнал (ляв и десен канал)
              пин 3 - ширмовка
              пин 6 - управление на захранването на усилвателя (remote)
              Благодаря много!! Имаш бита от мен. Утре ще тествам

              Comment


              • Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                Благодаря много!! Имаш бита от мен. Утре ще тествам
                Има и готови букси за целта:




                Но не е голяма философия да направиш връзките и директно на пиновете.

                Иначе ако ще прокарваш нови кабели, колегата Duronman наскоро ги бори и може да даде ноу-хау.



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Има и готови букси за целта:




                  Но не е голяма философия да направиш връзките и директно на пиновете.

                  Иначе ако ще прокарваш нови кабели, колегата Duronman наскоро ги бори и може да даде ноу-хау.

                  Знам че има. Но при положение че имам букаса, изларани чинчове в багажника и е въпрос на преместване на 4 пинчета не виждам смисъл да копувам друга букса

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                    Знам че има. Но при положение че имам букаса, изларани чинчове в багажника и е въпрос на преместване на 4 пинчета не виждам смисъл да копувам друга букса
                    Добре си се ориентирал. Само трябва да предвидиш едно жило за remote на усилвателя. За целта можеш да ползваш някой от проводниците на управляващата шина на cd - то. Така и така, ще му ползваш сигналните кабели, тя няма да ти трябва.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Купих си Усилвател и туба искам да я вържа но какво трябва да направя четох като луд 15 страници от темата и нищо не разбрах какво трябва да си купя букса от 8лв и какво трябва да направя къде да връзвам знам как се връзва усилвател най ми е лесно да го взема сигнал от задна колона но искам да е като хората дайте ми съвет какво да направя мерси предварително колеги !
                      Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от AnD14 Покажи съобщение
                        Купих си Усилвател и туба искам да я вържа но какво трябва да направя четох като луд 15 страници от темата и нищо не разбрах какво трябва да си купя букса от 8лв и какво трябва да направя къде да връзвам знам как се връзва усилвател най ми е лесно да го взема сигнал от задна колона но искам да е като хората дайте ми съвет какво да направя мерси предварително колеги !
                        Трябва да свалиш ICS-а и на гърба му ще видиш конектора в който трябва да включиш въпросната букса с четирите чинча:



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • добре а като я вържа там какво ще стане ще спрът ли колоните който са в вратите или просто дава още 2 чинчови кабела през който давам сигнал на усилвателя ?
                          Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

                          Comment


                          • Няма да спрат. Просто така вадиш сигнал и за външен усилвател.

                            Има по един чинч за всеки канал:

                            Преден ляв, преден десен, заден ляв и заден десен. Единичното кабелче, което излиза от буксата е управлението на захранването на външния усилвател (remote).


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Няма да спрат. Просто така вадиш сигнал и за външен усилвател.

                              Има по един чинч за всеки канал:

                              Преден ляв, преден десен, заден ляв и заден десен. Единичното кабелче, което излиза от буксата е управлението на захранването на външния усилвател (remote).
                              мерси много това ме интересуваше някой да го обясни лесно и просто !
                              Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

                              Comment


                              • да питам ако имам прекарани кабели до акумулатора от ICS-то мога ли да вържа прословутата букса за да не тегля RCA (чинчове-те) кабела чак до отзад ?
                                Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

                                Comment

                                Working...
                                X